טריאתלון נשים 2016 – עולם ומלואו 

זו הפעם הרביעית שלי שלוקחת חלק בחוויה העוצמתית הזו אבל לא על כך רציתי לכתוב.טריאתלון נשים 2016 זו הפעם הרביעית שאני לוקחת חלק וגאה להיות שותפה למסע שהותווה לפני 4 שנים וכל שנה הולך ומתעצם.

מסע הבאת נשים שאין להן קשר לספורט,שיש להן חיבה לספורט , שרוצות לפנות קצת זמן לעצמן ולהנות מרגעי הלבד, בלי מטלות, משפחה, בית, חובות.
הקבוצה האתגרית בהדרכתו של יוסף למדן המאמן, איש בעל אמת פנימית בדרכו המיוחדת מקנה לנשים שנה אחר שנה הזדמנות לחוות רגע מיוחד במינו עם עצמן, עם קבוצה, עם אתגרים שהן עצמן לא מאמינות שיכלו להם.

טריאתלון נשים 2016

הייחודיות הזו של טריאתלון נשים ושל האמון של יוסף בכל אחת ואחד הם המאפשרים לנשים הרוצות לטעום ולהתנסות בפעם הראשונה מאפשר לכל אישה ואישה לקחת חלק. רק תבחרי!
בזכות הטריאתלון הזה,  ובזכות הצוות המאמנים העומדים  בהתנדבות גדולה וכמובן ההידרו ומחלקת הספורט של שער הנגב שפתח שעריו ומסלולי הבריכה יכולות הנשים להתנסות באימונים של שחייה רכיבה וריצה ולהכין עצמן לטריאתלון.
חודשיים של אימונים שבועיים עם המון כבוד לכל אחת באשר היא, לגיל, ליכולותיה ובעיקר לאדם שעומד מול. הקשבה יכולת הכלה סבלנות אין קץ והעצמה הם לא דברים של מה בכך וכל זה נעשה תחת הסלוגן של הטריאתלון "כל אחת מנצחת".
כל אחת מנצחת זה עולם ומלואו של סיפורים אנושיים,מרגשים במיוחד. כל שנה יוסף הצוות והמתאמנות הוותיקות מצליחים לגייס לקבוצה אתגרית עוטף עזה עוד ועוד נשים שחושבות בתחילת הדרך שלא יצליחו עם הרבה ספקנות ומצליח בחודשיים להעמיד אותם על קו הזינוק (והסיום) עם אוסף של סיפורי נחישות, התמודדות עם משברים, מכשולים, אחוות נשים, גאוות קבוצה ובעיקר ניצחון אישי של כל אחת ואחת.

טריאתלון נשים 2016

מוזמנות (וגם מוזמנים כמובן) להצטרף לחוויה שאין שנייה לה. ולהיות חלק מאהבת הספורט בשביל  החיים.
תודה על הזכות להיות חלק בטוב הזה שקורה כאן אצלנו.
כל אחת מנצחת
ליאת קמחי בראודה

IMG-20160528-WA0084
חלק מהתמונות צילם דני קמחי


תגובות

כתיבת תגובה